2013年1月31日星期四

ugg bailey knapp støvler grå 5803 er den minste gym

"Det er kjedelig arbeid, men å gjøre det enn forventet kjedelig, men for den beste partneren egentlig vet jeg ikke hvordan en hodepine.uggs," Han så på henne og smilte utilslørt setter beundring av øynene."Jeg kom hit til den virkelige hensikten med et ønske om å tilbakebetale de eldste, vet du hollister." Kai sa Ann sakte, "møtt deg før, jeg har brukt huset nysgjerrighet mer enn respekt, interesse, snarere enn følelser. men du er annerledes, du virkelig elsker en murstein og fliser, respektere planter og trær her, som en forkjærlighet for sitt hjemland. "

"Jeg er bare så inn uggs på nett denne historien." Emerson stille senket blikket, "Jeg finner så mye informasjon synspunkt, ikke for å hjelpe deg gjenoppbygge denne Zhaizi. Ledetråder ledetråder slik informasjon sannsynlig å hjelpe Jeg antyde at en del av historien opprinnelige utseende. "Hun satt på koppen, rør en liten teskje lys smil," faktisk lenge blitt skrevet til slutten av det første utkastet kortet har ikke skrevet i finalen, tror du på det det smaker som hals-kort Fishbone, men smertefullt. "

"Jeg kjenne detaljene ugg et av vinduene, noen ganger vender design, men også prøver å tenke på dager og netter, kan ikke vente å treffe veggen." Qi'an er dypt følt, men mislikt i forvirring, "Men du er annerledes, skriver en roman trenger ikke oss til å gjøre byggingen strenge, tross alt, dette er ikke en historisk roman, ikke en biografi, du er helt fri til å forestille seg plass, selv om du gjenoppbygge en avslutning for historien, og det er heller ikke hvorfor må kjøre ut av sinnet til å finne sannheten ? "

没有评论:

发表评论