2013年1月30日星期三

Nike Air Jordan 6 bygge feminine modeing

Men han er fortsatt litt rart, hjerte barn da som Huangfu sko på nett hvorfor det ble henvist til den nå slik Enduanyijue situasjonen monster beats?"nike, du med Ann Prince ikke skje hva skjedde? Hvorfor plutselig Enduanyijue til det?" Han spurte, kunne ikke motstå. "Du før ikke å si at som ham, kjærlighet ved første blikk for ham, og absolutt ikke vil lett gi opp?"

billige nike free armene hans midje, ansiktet begravd i armene, stille en lang stund, før dessverre hvisket:. "Bror, jeg liker Ann Prince, til nå, ikke passer ham, men han liker ikke Jeg har han vært velsignelse meg nike å være lykkelig, er det den største lykke av hans mest nike trist, sa han at han ikke ønsker å se meg, etter at jeg ikke ønsker å dukke opp foran ham. Big Brother original fra begynnelse til slutt Jeg er en mann i selvhevdelse, Ann Prince aldri ikke liker meg. Sikker nok, er han nådeløs ingen kjærlighet, ikke noe ønske nike søker, jeg elsker feil person, jeg fortjener å bli skadet. "

Hun snakket, hun plutselig ikke kunne hjelpe, men gråte, og tårene Pu Susu rett oppholdssted, dråpe for dråpe farget nike sko skjørt, ikke et øyeblikk vil være en stor våt."Whining Big Brother, jeg er så lei for at du sa at nike meg i slutten der dårlig, hvorfor Ann Prince ikke liker meg?"

没有评论:

发表评论